דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן דלתות 

מאת    [ 03/10/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1921 פעמים ]

כיצד הפכו הדלתות לתחום מרכזי בעיצוב בית והקמתו? איפה נפגוש דלתות - אילו דלתות קיימות?
כל מה שצריך לדעת על דלתות


דלתות הן המפגש הראשון עם כל מבנה שמאפשרות כניסה או יציאה ממנו  . דלתות תמיד היו גורם מרכזי כמעט בכל מוצר או דבר בחיינו דלתות כניסה ,דלתות לארונות , דלתות מטבח , דלתות פנים. הדלת יוצרת הפרדה בין חלל מסוים לחלל אחר כמו בין מה שמגירה מכילה לבין מה שמחוץ לה ומעניקה פרטיות ואי חשיפה של פרטים שאנו לא מעוניינים שייראו לעין. דלתות יכולות להגיע בסוגי חומרים שונים כל חומר מעניק את הייחודיות שלו והתכונות שלו לכן עליכם לערוך בדיקה על סוג החומר האם הוא יציב ועמיד - מה היתרונות שלו - מה החסרונות שלו - לדוגמא בניית דלתות ארונות יכולות להיות מחומר שנקרא סיביט או מ mdf, הסיביט הינו חומר זול יותר ופחות איכותי לכן הסיכוי שהוא יאריך שנים ותוכלו ליהנות ממנו זמן רב הוא סיכוי נמוך ולכן במקרה הזה העדיפות היא רכישה של סוג  mdf המוצר יגיע ברמת איכות גבוהה שתשמר לאורך שנים ולא תצטרכו להחליף מספר רב של פעמים את דלתות הארונות או את כל גוף הארונות .

בעבר דלת הייתה עשויה מעץ בלבד עקב כך שהעץ קיים בכמויות גדולות בסביבה ורוב הייצור היה מהסביבה בלבד ללא עיבודים אחרים עקב חוסר הטכנולוגיה שהייתה אך עם השנים והתקדמות הטכנולוגיה חומרים נוספים נוספו לסוגי הדלתות וכיום ניתן לרכוש דלת מפלדה או מאלומיניום ועוד הרבה נוספים ואף בזכותם להעניק קישוט ועיצוב שונה .סוג דלתות מבוקש בחנויות ועסקים בעיקר בתחום האופנה הן דלתות זכוכית המעניקות שקיפות מלאה של המוצרים בחנות גם כשהחנות סגורה כלומר במקרה הזה הדלת אינה למטרת פרטיות אלא להפך למטרת חשיפה מלאה .הדלתות מגיעות בהרבה אופציות דלתות מסתובבות המתאימות לבתי מלון , דלתות הזזה המתאימות לארונות , דלתות הזזה אוטומטיות המתאימות לכניסה של חנויות שנפתחות על ידי חיישן תנועה .

בגלל שהדלתות קיבלו משמעות רבה הן אפילו קיבלו משמעות ביהדות שדורשת תוספת לכל דלת קביעת מזוזה במשקוף הדלתות. המזוזה היא קלף מגולגל הנכתב על ידי רבנים מוסמכים בלבד האמונה היא שהמזוזה מגנה על המבנה והשוהים בו . התוכן של הקלף הוא תוכן קבוע צורת המזוזה ארוכה ומשולשת בהתחלה ובסוף , היא יכולה להגיע במגוון צבעים צורות ועיצובים ומהווה תוספת יפה עבור הדלת . אין ספק שהדלתות היא מרכיב חיוני בחיינו ונותן אפשרות לפרטיות לכן כבר ההגנה באה לידי ביטוח הגנה מפני חשיפה שאנו לא מעוניינים בה הגנה מפני מזג אוויר כמו גשם או אור השמש הגנה מפני מזיקים שלא יכולים לעבור דרך הדלת , ניתן לומר ובביטחון שלחיות ללא דלתות זה לא משהו שאפשרי כלל אלא אפילו נשמע קצת לא הגיוני וזה רק מוכיח עד כמה הדלתות מהוות חשיבות רבה .
עצם העובדה שהדלתות מורכבות ממספר סוגים ופרמטרים קמו חברות רבות המתמחות בדברים שונים כמו חברה המתמחה רק במנגנונים לנעילת הדלת , חברה המתמחה רק בעיצוב דלתות , חברה המתמחה בפריצת דלתות ,חברה המתמחה בתוספות שונות לדלתות , חברה המתמחה בדלתות בטחון בלבד ועוד


חברת אס אם דיזיין מתמחה בתחומים רבים כגון קידום אתרים בגוגל, כתיבת תוכן לאתרים, בניית אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב